Hold - oversigt

Aarhus Rygklinik tilbyder flere hold f.eks. ryghold, nakkehold, lungehold.

Træningen er altid superviseret af en fysioterapeut, som vil sikre, at du får det optimale ud af din træning.

På vores hold er der plads til alle uanset niveau, og vi vil prioritere den individuel vejledning og hensynstagen til smerter og skavanker fra kroppen.

Ryghold

Rygholdet er for dig, som ønsker at give din ryg et "boost" på styrke, stabilitet og smidighed. Rygholdet er ledet af en fysioterapeut, som vil guide dig igennem effektiv rygtræning. Du kan bruge rygholdet både hvis du har ondt i ryggen eller som forebyggende rygtræning.

Nakke & Hovedpine

Nakke og hovedpine er holdet for dig som gerne vil træne nakke, øvre ryg og modvirke hovedpine gennem træningsøvelser. Holdet er leddet af Katrine Brorsbøl som har mange års erfaring med træning til netop disse områder.

Aarhus Rygklinik har professionelle fysioterapihold. Vi tilbyder alt fra lungehold, hovedpine, nakkehold, ryghold

Aktiv Senior

På Aktiv Senior modvirker vi alderens påvirkning på kroppen gennem træning af led, muskler, balance og kredsløbet.
Holdet adskiller sig fra andre fitnesshold ved, at være superviseret af en fysioterapeut, som kan håndtere hvis du har sygdom, smerter eller har fået begrænsninger efter sygdom.

Lungehold

Aarhus Rygklinik har lavet et samarbejde med Lungeforeningen om fysioterapeutisk træning 2 x ugen for folk med lungeproblemer. Lider du af KOL eller andre lungeproblemer er dette holdet for dig.